وکیل اثبات رابطه نامشروع در مشهد

وکیل اثبات رابطه نامشروع در مشهد

وکیل اثبات رابطه نامشروع در مشهد

بازدیدها : 1709 بازدید

وکیل اثبات رابطه نامشروع در مشهد

تماس مستقیم با وکیل اثبات رابطه نامشروع در مشهد 09155129243 و 09306924956 

ویدئوی جرم منافی عفت و رابطه نا مشروع با توضیح وکیل پایه یک دادگستری

 

 

رابطه نامشروع و تاثیر آن در جامعه :

امروزه علاوه بر گسترش روابط مشروع و عرفی و مزایایی که برای طرفین ارتباط وجود دارد روابطی خارج از شرع  و عرف هم ایجاد شده است که نه تنها موجب الودگی طرفین رابطه شده بلکه جامعه را نیز دچار تبعات بعدی خواهد کرد. رابطه نامشروع با گسترش استفاده از اینترنت و وسایل ارتباطی از حالت قدیمی خود خارج و در  بستری جدید به نام فضای مجازی در حال انجام است بعضا نیز این گونه روابط را چون در محیط مجازی است از جنس رابطه نامشروع نمی دانند حال انکه در تعریف رابطه نامشروع امده است رابطه  زن و مرد نامحرمی که مرزهای قانونی و شرعی را رد کرده و خارج از حد مشخص با یکدیگر رابطه برقرار کرده اند منظور از رابطه نه صرفا رابطه حقیقی بلکه رابطه در فضای مجازی هم مشمول این تعریف است.

اثبات این نوع روابط کار دشواری است و نیاز به وکیل متخصص در رابطه نامشروع دارد.

در این راستا گروه وکلای توانا بر ان شد که وکیل متخصص در رابطه نامشروع را شناسایی کرده و به شما عزیزی که درگیر پرونده رابطه نامشروع هستید معرفی نماید .

برای ارتباط با گروه وکلای توانا می توانید با شماره های09155129243 و 09306924956 

تماس حاصل فرمایید و با گروه وکلای توانا مشاوره داشته باشید.

وکیل اثبات رابطه نامشروع در مشهد

وکیل کیفری خوب در مشهد

غیر قابل گذشت بودن جرم رابطه نامشروع

رابطه نامشروع از جمله جرایمی است که قانون مجازات اسلامی ،  آن را جرم دانسته و برایش مجازات تعیین کرده است، رابطه نامشروع یکی از جرایم منافی عفت میباشد که نیازی به شاکی خصوصی ندارد. یعنی جرم رابطه نامشروع به دلیل اینکه موجب برهم زدن نظم جامعه میشود، جزء جرایم غیرقابل گذشت میباشدو در صورتیکه شاکی خصوصی نداشته باشد و یا رضایت بدهد، مجازات فرد از بین نمیرود.

مثلا اگر مردی مرتکب رابطه نامشروع شود و همسرش گذشت کند، مجازات مرد ساقط نخواهد شد

ولی ممکن است مجازات کمتری در نظر گرفته شود.

وکیل اثبات رابطه نامشروع در مشهد

وکیل کیفری خوب در مشهد

وکیل اثبات رابطه نامشروع در مشهد
در مجازاتهای روابط نامشروع دادگاه می تواند از مجازات تکمیلی نیز استفاده نموده و مورد حکم قرار دهد

رابطه نامشروع و حق طلاق :

یکی از مواردی که زن میتواند از شوهر خود طلاق بگیرد، اثبات عسر و حرج و یا ازدواج شوهر بدون اجازه زن و یا رابطه نامشروع است. در بسیاری از موارد مردانی که ازدواج کرده اند، مرتکب رابطه نامشروع میشوند. مثلا آقایی که ازدواج کرده است با یکی از همکاران خود که خانم میباشد، بعد از ترک محل کار خود به کافی شاپ میروند و یا به منزل او میرود و ساعاتی را با او میگذراند. در صورتیکه زن بتواند این موارد را ثابت کند، می تواند از دادگاه تقاضای  طلاق نماید .

اثبات رابطه نامشروع بر حق حضانت طفل چه تاثیری دارد ؟

مطابق قانون ، به صرف این امر که رابطه نامشزوع زن و یا مردی به اثبات برسد ، نمی تواند از موارد سلب حضانت برای شخصی که حق حضانت  با وی است ، برشمرد . اما دادگاه میتواند با توجه به شرایط سنی طفل و جنسیت فرزند به جهت رعایت مصلحت طفل ، حضانت سلب را به شخص دیگری واگذار شود .

رابطه نامشروع و ارث

وکیل اثبات رابطه نامشروع در مشهد  09306924956 و 09155129243

آیا رابطه نامشروع یا زنای محصنه در  میزان سهم الارث تاثیر دارد ؟ 

در بسیاری از موارد اتفاق میفتد که خانمی بعد از اینکه ازدواج کرد، با یکی از همکاران مرد خود رابطه نامشروع برقرار میکند و یا مرتکب عمل زنای محصنه میشود. در صورتیکه شوهر این خانم بتواند رابطه نامشروع و یا زنا را اثبات کند، ارتباطی با سهم الارث خانم نخواهد داشت. مثلا مردی از همسر خود به جرم رابطه نامشروع شکایت میکند. بعد از رسیدگی در دادگاه، اثبات میشود که خانم رابطه نامشروع داشته است. در این میان شوهر فوت میکند و یک خانه و یک ویلا از خود بجا میگذارد. زمانیکه وراث قصد تقسیم ارث را داشته باشند،

با وجود اینکه همسر ایشان رابطه نامشروع داشته است ولی از شوهر خود ارث خواهد برد.

وکیل اثبات رابطه نامشروع در مشهد

رابطه نامشروع و تاثیر آن بر مهریه زوجه :

زمانیکه مرد و زن عقد میکنند، مهریه در سند ازدواج مشخص میشود. در طول دوران زندگی و یا زمانیکه مرد قصد دارد زن خود را طلاق بدهد، زن میتواند مهریه خود را به صورت کامل دریافت کند. گاهی اوقات زنان در زندگی مشترک با مردان زیادی در ارتباط هستند و یا رابطه نزدیکی و نامشروع دارند. مرد تصمیم میگیرد که به دلیل اینکه همسرش رابطه ی نامشروع دارد، او را طلاق بدهد. حتی اگر زنان نیز رابطه ی نامشروع انجام داده باشند و یا حتی رابطه جنسی آنان با مردان دیگر ثابت شود، بازهم مهریه به آنان تعلق میگیرد. یعنی اگر مردی به خاطر رابطه ی نامشروع زنش بخواهد او را طلاق بدهد، باید مهریه او را بدهد.

رابطه نامشروع و نفقه زوجه :

وکیل اثبات رابطه نامشروع در مشهد 09155129243 و 09306924956

وکیل کیفری خوب در مشهد

بعضی از افراد گمان میکنند که اگر زنی با مرد غریبه رابطه ی نامشروع داشته باشد، دیگر نمیتواند از شوهر خود نفقه گذشته خود را مطالبه کند. ولی رابطه ی نامشروع و نفقه هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارد. یعنی حتی اگر شوهر بتواند رابطه نامشروع همسرش را اثبات کند، اگر زن بخواهد، میتواند نفقه گذشته خود را از شوهر مطالبه کند.

تفاوت رابطه نامشروع و زنا :

برای مطالعه مطالبی در این رابطه کلیک کنید

وکیل اثبات رابطه نامشروع در مشهد09155129243

انجام هرگونه عملی که با عفت عمومی جامعه در تعارض باشد، رابطه ی نامشروع میباشد. مثلا در صورتیکه پسر و دختری با هم دوست باشند و میان آنها با ارسال پیامک، حرف های مبتذل و مستهجن رد و بدل شود، رابطه نامشروع تلقی میگردد. یعنی رابطه ی نامشروع به معنای رابطه جنسی نیست و معاشرت میان دو نفر نیز ممکن است رابطه ی نامشروع باشد. ولی زنا، به معنای داشتن رابطه جنسی و عمل دخول میان زن و مرد میباشد و کاملا با رابطه نامشروع تفاوت دارد. مجازات زنای غیرمحصنه صد ضربه شلاق حدی میباشد ولی مجازات رابطه ی نامشروع تا نود و نه ضربه شلاق تعزیری میباشد.

وکیل اثبات رابطه نامشروع در مشهد 09306924956 و 09155129243 

وکیل کیفری خوب در مشهد

مقالات مرابط با جرم رابطه نامشروع و سایر جرایم منافی عفت را در سایت گروه وکلای عدالت جو مطالعه نمایید 

مراحل شکایت کیفری رابطه ی نامشروع :

در صورتیکه قصد شکایت کیفری از فردی به جرم رابطه ی نامشروع را داشته باشید میتوانید مراحل زیر را انجام دهید

1 – شما میتوانید برای شکایت کیفری ، با وکیل رابطه ی نامشروع به صورت تلفنی مشورت کنید

2 – به دلیل اینکه شکایت کیفری نامشروع نیاز به تنظیم شکوائیه دارد، اگر اطلاعات کافی برای تنظیم شکوائیه ندارید  میتوانید به صورت حضوری با وکیل رابطه ی نامشروع مشورت کنید.

3 – شما میتوانید در صورتیکه تمایلی برای حضور در دادگاه و یا وقت کافی برای شکایت ندارید،  به وکیل متخصص نامشروع وکالت بدهید که شکایت را انجام دهد.

4 – در صورتیکه قصد داشتید تا وکیل شکایت رابطه ی نامشروع را انجام دهد مدارک زیر را همراه داشته باشید.

مدارک لازم برای شکایت رابطه ی نامشروع :

1 – مدارک شناسایی از قبیل شناسنامه و کارت ملی.

2 – ارائه شاهد معتبر و یا صورت جلسه پلیس.

نصاب شهادت در جرایم و رابطه نامشروع چقدر است ؟

توجه داشته باشید برای اثبات همه جرایم با شهادت شهود باید شهادت حداقل دو مرد عادل ارایه شود و شهادت زنان به تنهایی پذیرفته نمی شود اثبات رابطه نامشروع منجر به زنا با شهادت چهار مرد عادل یا سه مرد و دو زن خواهد بود اگر شهود زنا نتوانند اصل موضوع زنا را به اثبات برسانند و شهادتهای مختلف بدهند که دادگاه به زنا

حکم ندهد هر چهار شاهد حد قذف بر آنان ثابت . و جاری می شود .

حد قذف چند تازیانه است ؟

حد قذف هشتاد تازیانه حدی است که اگر سه بار بر کسی حد جاری شود بار چهارم حدش اعدام است

آیا حد قذف قابل گذشت می باشد یا خیر ؟

بله از جمله حدودی است که قابل گذشت است و با گذشت شاکی حد ساقط می شود

وکیل اثبات رابطه نامشروع در مشهد

وکیل خوب برای جرایم منافی عفت در مشهد

وکیل اثبات رابطه نامشروع در مشهد
وکیل اثبات رابطه نامشروع در مشهد

سئوال موکل از وکیل اثبات رابطه نامشروع در مشهد :

به جرم رابطه نامشروع منجر به زنا به یکصد تازیانه حدی محکوم شده ام و رای قطعی صادر شده است با توجه به اینکه این جرم هم از جرایم مربوط به رابطه نامشروع و منافی عفت است اگر رضایت همسرم را بگیرم آیا قابل بخشش یا قابل تعلیق یا تخفیف است یا خیر ؟

پاسخ وکیل :

بر اساس قوانین جاری و شرع مقدس جرایم حدی را قاضی نمی تواند تخفیف داده یا به نوعی دیگر تبدیل نماید قابل تعلیق هم نیست لذا از اختیارات دادگاه خارج است برای این جرایم شارع مقدس مجازات معین تعیین کرده است که قاضی دادگاه نه می تواند از میزان آن کم کند و نه می تواند آن را افزایش دهد اما در جرایم تعزیری که از اختیارات دادگاه به حساب می آید دادگاه می تواند میزان یا نوع آن را تغییر دهد جرم رابطه نامشروع با تصویب قانون اخیر کاهش مجازاتهای حبس تعزیری که در اردیبهشت 99 به تصویب رسیده است ، قابل تعلیق هم می باشد و تبدیل آن به نوع دیگر هم جایز است

یرای مطالعه بیشتر کلیک کنید

می توانید گواهی عدم سوء پیشینه را از سایت مربوطه بگیرید برای درخواست گواهی عدم سوء پیشینه اینجا وارد شوید

تماس با وکیل پایه یک دادگستری : 09155129243

امتیاز این مقاله :
به این مقاله چه امتیازی می دهید؟
[جمع امتیازات: 3 امتیاز شما: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شانزده =