وکیل تغییر سن شناسنامه در مشهد | 09155129243

وکیل تغییر سن شناسنامه در مشهد

وکیل تغییر سن شناسنامه در مشهد | 09155129243

بازدیدها : 675 بازدید

وکیل تغییر سن شناسنامه در مشهد

آیا تغییر سن، وکیل تضمینی می خواهد ؟

تغییر سن شناسنامه اشخاص

افراد زیادی هستند که به دلایل مختلفی دنبال این هستند که سن شناسنامه ای خودشان را تغییر دهند. اکثر این افراد به دنبال کاهش سن هستند. و دلایل مختلفی هم ممکن است ذکر کنند. باید دید آیا می توان از لحاظ قانونی سن یک فرد را کاهش یا افزایش داد؟

روز تولد افراد از نظر خودشان و سایر خویشان از اهمیت زیادی برخوردار است. طفلی که از مادر متولد می شود برای وی گواهی ولادت صادر می شود و بر اساس همان گواهی ولادت در ظرف مقرر قانونی به اداره ثبت احوال شهرستان محل تولد مراجعه و شناسنامه برای وی صادر می شود. این که هر کس بخواهد دلایلی که خیلی منطقی هم بنظر نمی رسد سن خودش را کاهش دهد یا افزایش دهد یک امر غیر قانونی است.

وکیل تغییر سن شناسنامه در مشهد

چه افرادی واجد شرایط هستند

منظور از تغییر سن شناسنامه ای فقط مختص اشخاصی است که ممکن است در هنگام ثبت سند مثلا در تنظیم سند اشتباهی رخ داده باشد. و یا اینکه ممکن است خانواده شناسنامه نوزاد دیگری را که فوت کرده و دارای شناسنامه بوده برای فرزند بعدی شان مورد استفاده قرار دهند. اثبات این موضوع در دادگاه از اهمیت زیادی برخوردار است. توصیه میکنیم اگر واقعا چنین موضوعی بود آن را مطرح کنید. ضمن اینکه باید ادله کافی برای اثبات ادعایتان داشته باشید.  والا به بهانه های مختلف دیگر نمیتوان سن شناسنامه ای را تغییر داد.

برای ورود به سایت ثنا وکیل و خواندن بهترین مطالب حقوقی اینجا کلیک کنید.

تغییر سن در ورزشکاران

سوال

ورزشکارانی که نیاز است سنشان یک یا دو سال کم شود تا بتوانند

در المپیک و سایر مسابقات شرکت کنند. آیا دادگاه ها این کار را انجام می دهند؟

پاسخ

دادگاه براساس مقررات و ضوباط قانونی به دعوای مطروحه رسیدگی و حکم صادر می کنند. و اینکه شخصی چه منظوری از تقاضایش دارد فقط در مواردی که این موضوعات قانونی باشد مورد پذیرش دادگاه قرار می گیرد. و در غیر از موارد قانونی دعوا را اجابت نخواهند نمود. و صرف شرکت در المپیک و سایر ورزش ها دلیل قانونی برای کاهش سن محسوب نمی شود.

برای خواندن مطلب مشابه این مقاله اینجا کلیک کنید

وکیل تغییر سن شناسنامه در مشهد

سوال

آیا وکیل تضمینی برای تغییر سن وجود دارد؟

پاسخ

در هیچ موردی وکیلی به عنوان وکیل تضمینی نداریم . تکلیف وکیل دادگستری تعهد به وسیله است. و تعهد به نتجیه نیست. لذا اگر وکیلی اعلام نمود که موفقیت در دعوا را تضمین می کند باور نکنید زیرا این دادگاه است که تصمیم نهایی را خواهد گرفت. و وکیل فقط از حقوق موکل در چهارچوب قانونی دفاع می نماید.

اگر کسی در دادگاه اثبات کند که شناسنامه ای که در ید اوست متعلق به خواهر یا

برادر اوست و سن وی کمتر یا بیشتر از آنچه در شناسنامه قید شده، می باشد نهایتا

به دلیل اینکه از شناسنامه دیگری استفاده کرده است قابل تعقیب می باشد و پس از اعمال مجازات شناسنامه جدید برای وی صادر خواهد شد

برای مشاوره و نوبت دهی با بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

در زمینه تغییر سن در شناسنامه

با شماره های 09155129243 و 09306924956 تماس حاصل فرمایید.

امتیاز این مقاله :
به این مقاله چه امتیازی می دهید؟
[جمع امتیازات: 4 امتیاز شما: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =