وکیل حذف مشخصات غصبی شناسنامه مشهد

وکیل حذف مشخصات غصبی شناسنامه مشهد

وکیل حذف مشخصات غصبی شناسنامه مشهد

بازدیدها : 540 بازدید

وکیل حذف مشخصات غصبی شناسنامه مشهد

سؤال :

من در یکی از شهرستانهای تابعه استان سستان و بلوچستان به دنیا آمده ام مادرم ایرانی الاصل و دارای سند سجلی شناسنامه است پدرم در زمانی که به ایران آمده است از یک شناسنامه ثالثی استفاده میکرده است و  با همین شناسنامه ازدواج نموده و دارای شش اولاد دختر و پسر شده است فرزندان وی از جمله بنده هم ازدواج نموده ایم  . دو سال قبل اداره ثبت احوال شناسنامه پدرم را گرفته و اثبات شده که شناسنامه متعلق به شخص دیگری بوده است و اداره ثبت احوال شناسنامه ایشان را باطل نموده و تمامی فرزندان را هم ممنوع الخدمات نموده است آیا راهکاری برای رفع این ممنوع الخدماتی  و اثبات تابعیت فرزندان وجود دارد یا خیر ؟

و آیا در صورت ابطال شناسنامه مان، می توانیم به نام خانوادگی مادر شناسنامه بگیریم ؟

وکیل در مشهد 

پاسخ وکیل حذف مشخصات غصبی شناسنامه مشهد :

در مواردی که شناسنامه پدر غصبی تشخیص می شود چون مشخصات غصبی در شناسنامه فرزندان نیز درج شده است اداره ثبت احوال، اقدام به محدودیت خدمات صاحبان شناسنامه می نماید . برای رهایی از این منع خدمات باید از دادگاه عمومی حقوقی تقاضای حذف مشخصات غصبی پدر از شناسنامه و رفع ممنوعیت خدمات نمایید . این دعوا باید توسط هر یک از صاحبان شناسنامه به طور مجزا در دادگاه عمومی حقوقی محل اقامت خواهان مطرح شود . دادگاه با بررسی لازم ، جکم به حذف مشخصات غصبی خواهد داد و النهایه نسبت به رفع ممنوعیت خدمات تصمیم خواهد گرفت . تا زمانی که مشخصات غصبی در سجل فرزندان وجود دارد امکان رفع ممنوع الخدماتی وجود ندارد .

وکیل مشهد

استفاده از نام خانوادگی مادر : 

اگر تمایل به استفاده  از نام خانوادگی مادر داشته باشید می توانید با حذف مشخصات غصبی پدر که نام خانوادگی هم یکی از همین مشحصات غصبی است ، از نام خانوادگی مادر استفاده نمایید . و در صورت تقاضا از دادگاه ، با جمع سایر شرایط و موافقت شخصی که نام خانوادگی وی مورد استفاده شما قرار خواهد گرفت جکم به این موضوع نیز صادر خواهد کرد .

نکته :

در مواردی که می خواهید نام خانوادگی جدید مثل نام خانوادگی مادر را برای خودتان انتخاب کنید باید مادر و یا هر شخص ذینفع دیگر طرف دعوای شما قرار گیرد و الا بدون حضور و دفاع آنان امکان صدور حکم به نفع شما وجود ندارد

برای موفقیت در پرونده های اداره ثبت احوال و شناسنامه ای از وکیل با تجربه استفاده نمایید

تماس مستقیم با وکیل حذف مشخصات غصبی شناسنامه مشهد  09155129243 و 09306924956

ثنا وکیل بهترین وکلای متخصص را در زمینه های مختلف در اختیار شما قرار می دهد 09155129243 و 09306924956

برای وکالت پرونده تان به گروه وکلای توانا و گروه وکلای عدالت جو مراجعه نمایید

امتیاز این مقاله :
به این مقاله چه امتیازی می دهید؟
[جمع امتیازات: 2 امتیاز شما: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یک =